Διαχείριση Ζητήσεων - Κρατήσεων

Η εταιρεία μας, προσφέρει εκτεταμένες τουριστικές λύσεις σε Tour Operators και Travel Agents σε όλο τον κόσμο. Με προηγμένες τεχνολογικές υπηρεσίες όπως το σύστημα κρατήσεων B2B (www.halkidikipro.com), οι συνεργάτες μας έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες και τα καταλύματα μας προκειμένου να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις στους τελικούς πελάτες τους. Η B2B πλατφόρμα μας, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη προβολή σε OTA, websites, marketplacesκαι λοιπά που προαναφέρθηκαν, στόχο έχουν τις κρατήσεις στα καταλύματα που διαχειριζόμαστε ή συνεργαζόμαστε. Για την επίτευξη του στόχου μας, και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών, ακολουθούμε μια σειρά από διαδικασίες ώστε να καταφέρουμε να μετατρέψουμε τις ζητήσεις σε τελικές επιβεβαιωμένες κρατήσεις.

24/7 Εξυπηρέτηση πελατών & διαχείριση κρίσεων.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, και παραμένοντας 24h/7 στην διάθεση των πελατών μας, διαμορφώσαμε πρότυπες οργανωτικές δομές, ώστε να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τόσο για τον επισκέπτη, όσο και για τον ιδιοκτήτη.

Εισπράξεις βάσει πολιτικών πληρωμών ανά κράτηση.

Κατόπιν ενημέρωσης των πελατών – επισκεπτών, εισπράττουμε τα αντίστοιχα ποσά βάσει των πολιτικών πληρωμών των κρατήσεων τους, σεβόμενοι τους κανονισμούς και διαφυλάσσοντας τα προσωπικά τους δεδομένα.

Συνεχής επικοινωνία για οργάνωση check-in & check-out.

Βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τους επισκέπτες για οργάνωση check-in & check-out, ώστε να τους διευκολύνουμε και να κάνουμε την διαμονή τους στα καταλύματα μας μια ευχάριστη εμπειρία.

Δυνατότητα άμεσης είσπραξης της κράτησης μέσω πιστωτικών καρτών και εταιρικών λογαριασμών.

Η εταιρεία μας έχει την δυνατότητα και το δικαίωμα, να προχωράει σε άμεση είσπραξη του ποσού κράτησης, μέσω πιστωτικών καρτών και εταιρικών λογαριασμών, διασφαλίζοντας έτσι την εγκυρότητα της κράτησης και διατηρώντας τα ακυρωτικά σε περιπτώσεις εκπρόθεσμων ακυρώσεων.

Άμεση ανταπόκριση σε ζητήσεις & αποστολή προτάσεων με επαγγελματική παρουσίαση μέσω πλατφόρμας διαχείρισης.

H σωστή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών μας, αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία μας. Προχωράμε σε άμεση ανταπόκριση σε ζητήσεις & αποστολή προτάσεων με επαγγελματική παρουσίαση μέσω πλατφόρμας διαχείρισης, ώστε να προωθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα καταλύματα μας.

Οικονομική εκκαθάριση με ιδιοκτήτη & εμπλεκόμενους συνεργάτες.

Έχουμε θεσπίσει διαδικασίες και αυτοματοποιημένα συστήματα ώστε να ενημερώνονται έγκαιρα όλοι οι εμπλεκόμενοι (ιδιοκτήτες – συνεργάτες – συνεργεία καθαρισμού) και να γίνονται στην ώρα τους οι οικονομικές εκκαθαρίσεις.

Feedback πελατών.

Όλα αυτά συμβάλλουν σε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία από πλευράς μας ως προς τους τελικούς πελάτες των καταλυμάτων, καθώς και μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται μεταξύ μας ώστε να λαμβάνουμε και το κατάλληλο feedback από αυτούς, για να εξελίσσουμε και αναβαθμίζουμε συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.

Λογιστική διαχείριση - Δήλωση TaxisNet.

Τέλος, πολύ σημαντικό κομμάτι της διαχείρισης των κρατήσεων είναι η λογιστική διαχείριση, την οποία αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η εταιρεία μας, κάνοντας συν τοις άλλοις και τις δηλώσεις TaxisNet.